Vrijdag 24 september - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Janna Groot - WaarBenJij.nu Vrijdag 24 september - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Janna Groot - WaarBenJij.nu

Vrijdag 24 september

Door: kleinereus

Blijf op de hoogte en volg Janna

24 September 2010 | Spanje, Barcelona

Hoi!

ik heb al weer 2 weken niks van me laten horen.. druk druk druk.. Maar leuk leuk leuk!!
Ik heb in de afgelopen 1 weken 2 keer op mijn stage met een invalkracht gestaan, het zoontje van mijn stagebegeleidster was ziek waardoor zij niet naar school kon komen. Dit was erg chaotisch... maar opzich wel gezellig.

De vrienden van de fietsclub zien we echt regelmatig! Meer dan 1x per week! En ik heb het echt zo erg naar ijn zin met hun! Vorige week zaterdag zijn we uitgegaan in een club naast het strand, lekker plekje! Toen heb ik bij vrienden geslapen(Ellen, leroy en Eddie) Dar was ook heel gezellig en.. jawel.. in de ochtend.. ONTBIJT: BROOD MET HAGELSLAG!!!... dat is hier nergens te vinden.. echte hagelslag geimporteerd vanuit nederland!! Helemaal geweldig! Ik werd helemaal verliefd op mijn broodje! Dat ontbijt was overigens om 4 uur..

Ik heb me nog steeds geen dag/seconde verveelt. Het gaat hier heel erg goed, ik heb het echt heel erg naar me zin, nieuwe mensen en dat uitgaan bevalt me ook echt wel! haha(hadden jullie niet gedacht he!!) Ik ben bezig met foto's uploaden op hyves.. maar het duurt echt een EEEEUWIGheid.. dus ik weet niet hoe snel ze erop staan!
You'll see!:D

Er is in Barcelona momenteel een feestdag. La Merce. En we hebben vanavond naar vuurwerk gekeken, en morgen gaan we naar een kermis, een marktje, volgens mij is er nog ergens een contcert.. ik weet niet precies wat in de planning staat, maar zeker wel naar iets voor dat festival gaan.

En zaterdag staat er een VUUR spektakel op het programma.. ik ben alleen nogal bang! je moet: langs broek, lange mouwen, pet, sjaal, kleding waar gaten in mogen komen en als je bang bent voor vuur moet je niet gaan.. dus eigenlijk ben ik wel bang voor wat er gaat komen! maargoed! We zien wel!

Tot snel!
Ik ga slapen..

Kus voor iedereen!

• 24 September 2010 - 09:08

Marjolijn:

Ik neem echt geen hagelslag mee hoor.
    Dit genietende gevoel moet je houden!

• 24 September 2010 - 20:40

Lodewijk:

Nog even en dan komen we; ik kan gewoon niet geloven dat alles waar is wat je vertelt!