Portugal - Reisverslagen van Janna de Groot - WaarBenJij.nu Portugal - Reisverslagen van Janna de Groot - WaarBenJij.nu

Portugal

Het is weer zover, dit keer een minireisje vergeleken bij de andere twee, maar ik denk wel een leuke en leerzame reis. We gaan naar Portugal! In Portugal gaan we met een groep studenten scholen bezoeken in Braganca en daar gaan we onderzoeken hoe het onderwijs in het buitenland is. Laat het nou net zo zijn dat bij onze reis er maar twee dagen ingeroosterd zijn om naar scholen te gaan. Een week lang hoop ik mooie dingen te zien, mooi weer te hebben, veel te leren en veel plezier te hebben. Ik hou jullie via deze wijze op de hoogte.
Onderwijs gerelateerd: Ik ga kijken naar het welbevinden van de leerlingen in het buitenland. Ik ga kijken naar de vorm(en) van differentiatie en ik ga kijken naar de zaakvakken die gegeven worden. Hoeveel en hoe.

Jullie zien de blogs vast wel verschijnen.

Recente Reisverslagen:

Janna

Actief sinds 26 Aug. 2010
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 13163

Voorgaande reizen:

28 Mei 2016 - 03 Juni 2016

Portugal

15 Juni 2013 - 29 Augustus 2013

Amerika

25 Augustus 2010 - 19 December 2010

Barcelona

Landen bezocht: