Dinsdag 14 september - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Janna Groot - WaarBenJij.nu Dinsdag 14 september - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Janna Groot - WaarBenJij.nu

Dinsdag 14 september

Door: kleinereus

Blijf op de hoogte en volg Janna

14 September 2010 | Spanje, Barcelona

Hay there!

vorige week donderdag zijn we met een hele grote groep nederlandse studenten gaan fietsen. Eerst keken wij er een beetje tegenop. Maar toen we daar eenmaal waren begon het al super gezellig! Debbie en ik kende er al een paar van spaanse les. En de rest die nieuw voor ons waren, waren echt super leuke mensen! We hebben een fietstocht gemaakt door de oude buurt van barcelona, richting het centrum van de stad, naar het strand, daar hebben we wat gedronken en zijn we via arc de triomf weer terug naar de fietsenstalling gegaan! Het was allemaal erg leuk en gezellig! Daarna kwamen we op het idee om met zijn allen ergens wat te gaan drinken! En Ellen vertelde dat ze eerder ergens op een heel leuk plekje voor heel goedkoop sangria konden drinken. (daar was ze met een stagebegeleider heen gegaan, eddie en leroy trouwens ook) dus wij zijn om een uur of 6 met 10 man naar een kroeg gegaan, leek een beetje op een kerker en moest vroeger een grot voorstellen ofzo.. maar het had echt wel iets heel gezelligs!! Daar hebben we voor 10 man 3.5 liter sangria gekocht en het was erg gezellig!! Foto´s staan op hyves!!!..

Zaterdag zijn Lisa en ik naar Sitges geweest. In Barcelona (en omstreken) staat het bekend als homo strand.:P Maar het is een prachtig strand met een heeel leuk dorp erbij! Na eerst heel lekker liggen op het strand en een paar duiken in het water hebben Lisa en ik in het dorp nog wat gedronken en zijn we daarna weer naar huis gegaan. In de avond zijn we met de studenten waar we donderdag mee gingen fietsen uitgegaan. Ik helemaal vertellen dat ik niet dans en niks doe en niet weet of ik het heel leuk ga vinden maar ik ga wel mee voor de gezelligheid(straks mis ik iets!!.. haha) Nou, iedereen(including me!!) Stond verbaaaaasd te kijken over hoe veel ik gedanst heb en dat ik zeurde over dat ik niet danste enzo.. gewoon non stop! Het was echt SUPER gezellig! En we waren echt met zoveel dat het EXTRA leuk was! ik heb me echt vermaakt!! (mama, dit was trouwens echt NAAST ons hotel haha)

Zondag hebben we uitgeslapen op barcelonetta(het strand van barcelona) Echt een heerlijk weekend gehad dus! En er staan alweer planningen voor komende week!:D

Liefs,
Janna!

  • 14 September 2010 - 09:47

    Marjolijn:

    Volgens mij ga je nu helemaal los.
    DANSEN Geweldig, wie had dat ooit kunnen denken.
    De Sangria misschien?

  • 14 September 2010 - 10:23

    Lodewijk:

    Janna,
    Je gaat los!

  • 14 September 2010 - 21:21

    Hedwig:

    olé..Ja sangria doet wonderen ha, ha

    Wat klinkt dat allemaal heerlijk. Omdat we 2 jaar geleden naar Barcelona zijn geweest kan ik mij bij e.e.a. een beeld vormen qua lokaties...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Barcelona

Een geweldige stage in Barcelona op de American School of Barcelona!

Recente Reisverslagen:

24 December 2010

24 december

19 December 2010

WE GAAAN!

16 December 2010

16-12-2010

29 November 2010

Maandag 29 oktober

12 November 2010

12 November 2010
Janna

Actief sinds 26 Aug. 2010
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 13271

Voorgaande reizen:

28 Mei 2016 - 03 Juni 2016

Portugal

15 Juni 2013 - 29 Augustus 2013

Amerika

25 Augustus 2010 - 19 December 2010

Barcelona

Landen bezocht: