Donderdag 30 september - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Janna Groot - WaarBenJij.nu Donderdag 30 september - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Janna Groot - WaarBenJij.nu

Donderdag 30 september

Door: kleinereus

Blijf op de hoogte en volg Janna

30 September 2010 | Spanje, Barcelona

Dit weekend.. WAUWW..

Dit weekend was het feest voor barcelona. Als barcelona feest heeft, is het ook echt FEEST.. het was La Mercè. La mercè is een festival om een held in ere te houden. Genaamd: Mare de Deu de la Merce.

Tijdens dit festival was er een vuurwerk competitie tussen 3 landen. vrijdag Canada, zaterdag Frankrijk en zondag Valencia van deze 3 die wij gezien hadden was Valencia verreweg het mooist! Vrijdag hebben wij alleen maar heel kort gezien omdat we te laat waren:$.. die was ook erg mooi! Er waren heeel veel concerten en activiteiten, en we hebben echt niet alles gezien. Maar er is 1 ding.. en dat had ik voor GEEN GOUD willen missen!!!!! Correfoc!..

Bij Correfoc gaan vuurduivels, vuurdraken en andere gekke wezens, maar vooral duivels en draken, als GEKKEN met vuur gooien. We hadden ervan gehoord en wisten niet wat ons te verwachten stond, ook hadden we foto´s gezien. Het zag er echt ZIEK uit.. niet eng, niet raar, niet leuk, alleen maar ziek.. HOE KAN JE MET VUUR DOOR ALLEMAAL MENSEN RENNEN??? Dus uiteindelik zijn lisa en ik er toch heen geweest. nou.. werkelijk, het is ONBESCHRIJVELIJK! echt zooo mooi! Zooo eng!! en het gaf echt zooooo gave kick dat we dit hebben mee mogen maken!!! hier hebben jullie een aantal filmpjes(die wij zelf hebben gemaakt!)

Nou.. dus daar hebben wij in gezeten! Echt meeeeeer dan gaaf!

En vandaag heb ik mijn aller eerste les helemaal alleen aan een hele klas gegeven, het ging super goed en ik ben heel erg trots op mijzelf!:D

Kus
Janna