Week 4 - Reisverslag uit Equinunk, Verenigde Staten van Janna Groot - WaarBenJij.nu Week 4 - Reisverslag uit Equinunk, Verenigde Staten van Janna Groot - WaarBenJij.nu

Week 4

Blijf op de hoogte en volg Janna

17 Juli 2013 | Verenigde Staten, Equinunk

Ik heb een week overgeslagen zie ik.. Zoveel internet heb ik nou ook weer niet, mijn excuses.

4th of July? Dat is lang geleden! We werden wakker gemaakt door de PC's! Die gingen met fluitjes door alle bunks heen om ons wakker te maken. Vervolgens moest iedereen zich klaar maken voor de grote dag. er waren 3 teams. rood wit en blauw en dat was verdeeld over het hele kamp. Aardig veel mensen in 1 team dus! Met dit team hebben we een water race gehouden, in een rij van pak m beet 500m van het meer naar een grote lege prullenbak. Door middel van 4 emmers moesten wij de prullenbak vullen met water uit het meer. We hebben ook een gigantische estafette gedaan met 110 verschillende onderdelen! Het zag er allemaal heel gezellig uit en dat was het ook! Het was een leuke dag!

13 juli was het visitingday. Dat betekend dat alle ouders, broers, zussen, ooms, tantes etc. mochten langskomen om te kijken wat de kinderen hier op het kamp doen. We begonnen met services zonder de ouders. Services doen wij elke vrijdagavond maar toevallig de 12e niet waardoor wij het zaterdagochtend deden. Het is een joods kamp wat betekent dat wij 1 keer in de week een bijeenkomst hebben en daarbij veel liedjes zingen in het hebreeuws. Niet mijn ding, maar het heeft ergens ook wel wat.

Ze zijn nu ook begonnen met de avondvoorstellingen. Elke leeftijdscategorie geeft een musical. We hebben de Juniors gehad met Belle en het Beest en gisteravond waren de Kadettes met Cinderella. Erg leuk! Wij (de sophmores, jongste) zijn volgende week met de lion king! Ik ben benieuwd!

Vandaag hadden wij weer een vrije dag net als elke dinsdag. Maar dit keer konden wij ervoor kiezen om 30 dollar te betalen voor een bus die ons naar Philladelphia bracht Daar heb onder andere ik gebruik van gemaakt! 3 uur lang in d bus zitten maar gelukkig heeft deze bus wel airconditioning! In Philly aangekomen lopen wij (Monica Kylah en ik) naar het zogenoemde visitors centre om een kaart te halen en te kijken waar wij heen willen. Op dat moment loopt Monica een jongen tegen het lijf, ze raken aan de praat. Hij blijkt een tourguide te zijn geweest en is van zijn vrije dag aan het genieten. Vervolgens bood hij aan om de stad te laten zien. Daar hebben wij dan ook gebruik van gemaakt! Het was erg gezellig en ook erg handig om iemand mee te hebben die de stad kent! Ik heb een hele hoop gezien. Het gaafste vond ik dat je op bijna elke hoek gigantische muurschilderingen had. Eg mooi! En veel waren ook nog met spiegels bewerkt! Er was ook een 'Magical Garden' Dus was een klein museumpje waar een route was van allemaal spiegels, bierflesjes, fietswielen, mozaiek.. Heel mooi! We zijn door tijdsgebrek niet naar binnen gegaan maar we hebben er genoeg van kunnen zien!

Helaas moet ik nu naar binnen om te gaan slapen anders krijg ik op mijn kop als ik mij niet optijd afmeld!

Ik mis jullie!
Dikke knuffel en jullie horen snel weer van mij!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janna

Actief sinds 26 Aug. 2010
Verslag gelezen: 81
Totaal aantal bezoekers 13266

Voorgaande reizen:

28 Mei 2016 - 03 Juni 2016

Portugal

15 Juni 2013 - 29 Augustus 2013

Amerika

25 Augustus 2010 - 19 December 2010

Barcelona

Landen bezocht: