First week - Reisverslag uit Equinunk, Verenigde Staten van Janna Groot - WaarBenJij.nu First week - Reisverslag uit Equinunk, Verenigde Staten van Janna Groot - WaarBenJij.nu

First week

Door: Janna

Blijf op de hoogte en volg Janna

22 Juni 2013 | Verenigde Staten, Equinunk

Ik heb zojuist mijn eerste week afgesloten met een gezellig kampvuur!
We hebben de afgelopen week veeel meetings gehad over alle dingen die gebeurt zijn of dingen die eventueel zouden kunnen gebeuren. Brand, wat te doen, shooters wat te doen? Een beer op het terrein wat te doen.. naja.. heel veel en heel slaapverwekkend na een uur luisteren en dan 2 uur later nog een keer 2 uur luisteren..
Maar, we hebben ook super leuke dingen gedaan! We hebben alle andere counselors ontmoet en het voelde na dag 1 al als een soort familie. Iedereen die 500x vraagt hoe het met je gaat, iedereen die voor je wilt zorgen en iedereen die met leuke verhalen komt. We hebben veel activiteiten gedaan om elkaar te leren kennen. Verschillende spelletjesm we hebben squaredance gedaan, zie het als linedance alleen dan in een vierkant.. een beetje om elkaar heen draaien. Heel leuk en erg gezellig! We zijn naar een mall geweest en we hebben vandaag heel lekker in de zon gezeten aan de Delaware river!

Vanaf morgen komen de kinderen en dan gaat het echte feest beginnen! Ik ben heel benieuwd hoe dat verloopt! Maar ik heb er ook veel zin in.
Ik heb het erg naar mijn zin en ik voel me best thuis en op mijn plek.
Ze zeggen hier ook wel, 1 dag op kamp is een week thuis. Nou, zo voelt het ook wel. Alsof ik hier al eeuwen ben. Aan de ene kant heel leuk, aan de andere kant, ik moet dan nog 7 weken! En ik mis jullie nu al!
I will survive!

knufffel vanuit Amerika!

  • 22 Juni 2013 - 20:00

    Marjolijn:

    Lijkt het nu zo of zijn de mensen ook echt veel vriendelijker dan hier?
    En zijn het mensen die elk jaar naar dit camp gaan om te helpen?
    Komen de kinderen ook elk jaar?
    En zijn er veel buitenlandse medewerkers net als jij?
    Veel plezier en tot het volgende verslag of app
    KusKus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janna

Actief sinds 26 Aug. 2010
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 13158

Voorgaande reizen:

28 Mei 2016 - 03 Juni 2016

Portugal

15 Juni 2013 - 29 Augustus 2013

Amerika

25 Augustus 2010 - 19 December 2010

Barcelona

Landen bezocht: