12 November 2010 - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Janna Groot - WaarBenJij.nu 12 November 2010 - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Janna Groot - WaarBenJij.nu

12 November 2010

Door: kleinereus

Blijf op de hoogte en volg Janna

12 November 2010 | Spanje, Barcelona

Daar ben ik weer eens een keertje!

Het leven hier is nog steeds heerlijk! Alleen, het begint een beetje 'standaard/gewoontjes' te worden. Het is niet meer zo heet dat je iedere dag op het strand kan liggen, het is niet meer zo heet dat je PER SE van de zon MOET genieten, het zijn nu mooie lente dagen en nog steeds wel heel erg fijn! Maar het is niet meer de must om het huis uit te gaan. Oftewel, er is vrij weinig te doen. Buiten heb je alles al gezien, de sagrada familia al 3 keer bekeken(het enige dat nog op mijn lijstje staat is naar binnen gaan, maar ben iedere keer te lui om in de rij te wachten!) parc guëll 3 keer gezien, het strand bijna te vaak haha longboarden heb ik heel veel gedaan en ga ik ook echt nog wel een aantal keer doen voor ik wegga! Camp Nou niet van binnen gezien maar vaak genoeg van buiten(dat krijg je ervcan als je er naast woont) De supermarkt ken ik nu uit mijn hoofd en ik heb zelfs vandaag een rondje gelopen in mijn buurt en wel nog nieuwe dingen gezien!!! haha maar toch wordt het leven hier net iets te gewoon. Je vrienden hier hebben gewoon werk overdag en je moet je dus een beetje alleen zien te vermaken. Net heb ik geld gekregen van mijn papa dus ik ga morgen even lekker SHOPPEN!!! Dan naar Marloes en Lotte om daar bij hun thuis een klein feestje te bouwen en dan lekker uit! Weer even lekker feesten! De weekenden zijn zeker nog altijd volgepropt met feesten en gezelligheid! Alleen de donderdag en vrijdag zijn even iets TEveel vrij... ik heb eigenlijk gewoon vakantie hier! Hoe moet dat nou als ik 3 janurari na een kerstvakantie weer volop aan de bak moet??? dat wordt echt nog heeeeeeel leuk... ik denk dat ik me daar de komende tijd nog maar even op moet gaan voorbereiden!!!!

Ik heb het nog steeds super erg naar mijn zin! Volgende week maandag beginnen ECHT de lessen honk- softbal en die mag ik gaan geven!!! Ik vind het super spannend maar ook echt super leuk!! Ik heb er echt heel erg veel zin in! Mijn stage is echt heel leuk en ik vermaak me prima! Collega's zijn super leuk en zelfs de leerlingen! De meeste zijn super beleeft en vriendelijk! Ik zit dan wel met irritante pubers opgescheept! Maar dat hoort er ook bij!!

Ik heb hier echt nog steeds de tijd van mijn leven ookal is het wat gewoontjes aan het worden. Ik wil eigenlijk nog niet weg! Ik vind het heel moeilijk, het idee dat ik hier nog maar 5 weken ben.. en dat ik dan eignelijk 'dit leven' achter me moet laten.. Het is hier zo fijn, gezellig en leuk!! Maar aan de andere kant, wil ik ook weer heel graag naar huis, mijn normale leventje weer oppakken, weer met de mensen kunnen afspreken waar ik mee WIL afspreken en weer naar mn eigen vrienden kunnen ookal kan ik het zo goed met deze mensen vinden!:D Ik wil weer in mijn lekkere eigen bedje in mijn eigen kamertje slapen! met mijn eigen bureau mijn eigen kasten mijn eigen boeken mijn eigen alles! hahaha Weer lekker onder een douche staan die direct warm wordt als je hem aanzet, weer lekker kraan water drinken!!!!!!! Weer lekker mijn wc-papier door de wc spoelen! haha Weer lekker geld overhouden omdat ik mijn eigen boodschappen niet meer hoef te doen! Mijn series weer volgen in nederland! Mijn softbal trainingen weer oppakken(wanneer ze dan weer zijn begonnen...) Mijn eigen schone fijne leventje weer terug hebben. Ookal heb ik het hier zo ontzettend fijn! Want ik zal als ik terug ben net zo naar Barcelona terug kijken als ik nu naar mijn nederland verlang.. maaar.. Ik moet wel zeggen voor het WEER wil ik ZEKER NIET terug!!! Ik heb gehoord dat er alleen maar storm en regen en kou is!!! Dan ben ik hier toch wel heel blij en verwent met de 20 graden hier!! Ik geniet hier voorlopig nog even en ik ga DOOOOOOOOD VRIEZEN als ik terug kom in nederland! Dan ga ik lekker 2 weken lang lekker warm thuis in mijn huis opgesloten zitten tot ik weer met school moet beginnen:O.. hahaha

Nouw..., Ik vind het wel weer even genoeg informatie.. Hier gaat het SUPER GOED En ik ben nog steeds SUPER TEVREDEN en GELUKKIG

Dikke kus
Janna!

  • 30 November 2010 - 20:59

    Remco:

    Hola Janna,

    Que tal? Hablas un poquito de espanol?

    Veel plezier nog!

    Remco

  • 30 November 2010 - 22:10

    Janna:

    ¡Hola Remco!

    ¡Muy bien! E tú? Mi espanol no es tan bueno. Habla un poco espanol.

    Gracias.

    Besos,

    Janna

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Barcelona

Een geweldige stage in Barcelona op de American School of Barcelona!

Recente Reisverslagen:

24 December 2010

24 december

19 December 2010

WE GAAAN!

16 December 2010

16-12-2010

29 November 2010

Maandag 29 oktober

12 November 2010

12 November 2010
Janna

Actief sinds 26 Aug. 2010
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 13164

Voorgaande reizen:

28 Mei 2016 - 03 Juni 2016

Portugal

15 Juni 2013 - 29 Augustus 2013

Amerika

25 Augustus 2010 - 19 December 2010

Barcelona

Landen bezocht: