Zaterdag 30 oktober - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Janna Groot - WaarBenJij.nu Zaterdag 30 oktober - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Janna Groot - WaarBenJij.nu

Zaterdag 30 oktober

Door: kleinereus

Blijf op de hoogte en volg Janna

30 Oktober 2010 | Spanje, Barcelona

Halloweeeen

Deze hele week was werd de school steeds mooier en enger versierd voor de feeststemming van HALLOWEEEN!

Donderdag was 'the middle school DANCE' het schoolfeest voor de middle school. Dit zijn dus kinderen van 10-13 jaar die gaan dansen! Lisa en ik waren chaparones. We hebben toegekeken naar hoe deze leuke kinderen aan het dansen waren! Na een half uurtje werd er omgeroepen dat er een boy-girl contest werd gehouden. Eerst de jongens, daarna de meisjes. Daaruit kwam een koppel en die twee moesten op het eerst volgende slownummer dansen! Echt super grappig.. want ze wilde niet! En ze durfde niet!! ik heb me helemaal stuk gelachen van binnen.. 2 kinderen die normaal in de klas alle 2 super stoer en populair zijn, durven nu niet met elkaar te dansen! Maaar.. uiteindelijk hebben ze het wel gedaan! Ze pakte elkaar vast en gingen rondjes draaien! echt super schattig! Daarna volgden er meer.. sommigen stonden zelfs bijna stil! het was echt super lief om te zien!!

De volgende dag.. vrijdag! Was het HALLOWEEN! heeeel veel leerlingen waren verkleed, van jong tot oud!! de elementury was het leuks! allemaal kleine heksen en duiveltjes en ik heb echt heel veel leuke dingne gezien! vogelverschrikkers, zelfs een TAXI! echt super gaaf allemaal! deze afdeling(basisschool tot groep 7 ongeveer) ging alleen laten zien hoe mooi ze eruit zagen. Daarna had je de middle school en daarmee hadden we een contest. Iedere klas moest iets voor bereiden en dan kon je de wedstrijd winnen. Ik deed zelf ook mee samen met Lisa in grade 7. wij hebben een Piraten dans gedaan!! Echt super leuk!(ik heb een filmpje en die komt binnenkort op hyves..)
Het was heel erg leuk om daaraan mee te doen! andere klassenj waren bijvoorbeeld: Gostbusters, speelkaarten en een rugby team. Dan had je ook nog de high school. En die deed ook weer apart een contest. Zij hebben hetvolgende gedaan: La Rambla's(de hoofdstraat met levende standbeelden erg leuk gedaan!) een rijkeluis familie die op geldjacht was, en het WK 2010! Van de middle school contest hebben WIJ gewonnen!! Echt super leuk! De kinderen waren zooo blij! En wij zijn natuurlijk erg trots op ze!! (en dat wij eraan hebben mee gedaan!!) en van de high school heeft het WK 2010 gewonnen.. die waren ook echt super goed!

Dan had je ook nog alle docenten die per afdeling wat gingen doen.. om te laten zien hoe ze eruit zagen(iedere afdeling had een thema.. emementury was vogeltjes, middle school was MAD SCIENTIST en highschool was GREASE) en de highschool docenten waren zooo gaaf! ze hadden een liedje van grease op gezet.. en ze hebben echt een super gaaf dansje in gestudeerd! Bijna hetzelfde als in de film!! echt super leuk zag dat eruit!

Dit was mijn super gave halloween ervaring!!

Liefs,
Jannaaaa!!

• 30 Oktober 2010 - 20:41

Lodewijk:

Wauw ...

Van de week kijk ik of ik je spulletjes kan opsturen naar de verzekering.

• 30 Oktober 2010 - 20:42

Lodewijk:

O ja,

En bedankt natuurlijk voor de felicaties en al het lekkers!

• 31 Oktober 2010 - 15:17

Marjolijn:

En dan moeten wij het met St.Maarten doen, leuk hoor!

• 31 Oktober 2010 - 15:28

Janna:

hahaha arme jullie! een beetje naar een vals liedje luisteren en dan maar snoepjes uitdelen..! hahaha dat kan toch ooook leuk zijn??! haha

papa dankjewel dat je die spullen op gaat sturen! Laten we het BESTE hopen!:)
    En de felicitaties en het lekkers heb je meer dan VERDIENT!

Kus