Woensdag 27 oktober - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Janna Groot - WaarBenJij.nu Woensdag 27 oktober - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Janna Groot - WaarBenJij.nu

Woensdag 27 oktober

Door: kleinereus

Blijf op de hoogte en volg Janna

27 Oktober 2010 | Spanje, Barcelona

Het is weer voorbij. Mijn tweede bezoek is weg! Sanne en Maartje zijn een klein weekje langs geweest! Echt super gezellig! We hebben heel veel gezien! Sagrada Familia, Parc Guëll, het strand, en nog veeeel meer! Het is hier nog steeds prachtig weer en super fijn! Af en toe vind ik het heeeel koud! Maar ik heb niks te klagen geloof ik.. vergeleken bij jullie! Volgens mij vriest het daar bijna!
Ik heb het super leuk gehad met jullie, Sanne en Maartje!!! Echt waar!:)

Fabian, FIJNE VERJAAAARDAG! Ik mis je..

Ik hoop echt dat Isabel nog langs kan komen! Dat zou ik echt super leuk vinden!

We hebben de afgelopen tijd heel veel bezoek gehad, en we zijn nog niet klaar! Vorige week waren er vriendinnen van Lisa, super gezellige meiden! Daar ben ik nog wat mee wezen drinken, en mee uit geweest.. wat echt SUPER leuk! En deze week dus Sanne en Maartje, Dan zijn nu de ouders van Debbie er(maar niet in ons huis) En daarna komt haar vriendin nog.. Als het goed is, is het dan een beetje gedaan met het bezoek!
Dus.... Ik hooooop dat Isabel mij daarna nog gezelschap komt houden! En even mijn plekje komt bewonderen:)

Ennnnn.... morgen en vrijdag hebben wij op stage HALLOWEEEEEN!! Ik heb er echt super veel zin in! Ik moet nog even mijn kostuum goed regelen.. maar ik denk dat ik wel even wat kan regelen!! Dus dat is mijn planning voor de komende 2 dagen! Ook moet ik toch echt weer een keertje aan huiswerk gaan werken.. dus daar ga ik ook maar eens wat aan doen!

Dikke knuffel!

• 28 Oktober 2010 - 09:10

Marjolijn:

Het lijkt wel het gewone leven te worden.SCHOOLWERK? brrrrrr.Maar wel het gewone leven met een goud randje.Veel plezier deze tweede helft van je verblijf.KUS