Woensdag 6 oktober - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Janna Groot - WaarBenJij.nu Woensdag 6 oktober - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Janna Groot - WaarBenJij.nu

Woensdag 6 oktober

Door: kleinereus

Blijf op de hoogte en volg Janna

06 Oktober 2010 | Spanje, Barcelona

MIJN OUDERS ZIJN ER!!!!!

mijn planning voor gister(de aankomst dag) was: Ik ga ze opwachten op het vliegveld, mama gaat huilen en ik heb speciaal een zakdoekje voor haar gepakt. we rijden met de huurauto naar hun hotel, doen het een beetje rustig aan, gaan wat eten en ik wilde de avond afsluiten met een drankje op een mooi plekje met mooi uitzicht(leuk dat ik er zelf ook nog nooit ben geweest..)

perfecte dag, lekker rustig aan.. Maar.. toen gebeurde er iets anders.

Janna stond op het vliegveld en de vlucht van haar ouders stond niet op het informatiebord, dus dat vond ik al heel raar.. ik wachten en wachten en het stond er nog steeds niet.. uiteindelijk wist ik dat ze geland moesten zijn en had ik een smsje gestuurd, verteld mijn moeder dat ze er al zijn!!!!!... hoe kan dat als ik 20 minuten te vroeg was?????... dus wij elkaar zoeken en bellen.. (hoge rekening!!) ik kon niks vinden!! Ik zat bij Terminal 1, en zij bij Terminal B.. weet ik veel waar dat ligt! na ruim een half uur zoeken bellen zoeken bellen ben ik maar gaan vragen waar het was.. En jahoor.. Janna moest de shuttlebus pakken naar een volledig andere Terminal en ik was daarmee nog wel een kwartier onderweg.. maaaar.. IK ZAG PAPA!!!! dus wij helemaal gelukkig bij elkaar!:D Toen ging het nog een klein beetje fout met de route naar het hotel.. mijn moeder houd nogal van de natuur en heeft een hotel uitgezocht in the middle of nowhere midden op een STIJLE berg.. mijn moeder overigens HELEMAAL gelukkig! Maaar.. wij konden het niet vinden.. uiteindelijk, ik in mijn beste spaans!!:D aan een meneer gevraagd, en hij ging ons de weg wijzen! bleek dat we er al zijn geweest allene 3 meter verder moesten rijden voor de ingang:P nou.. daar even een uurtje gezete, rusten enzo.. vervolgens gingen wij naar het strand van barcelona.. en daar hebben we wat gedronken.. ook zijn we nog heeeel even Ellen Leroy en Eddie gedag gaan zeggen(Dat vond ik heel leuk:D) toen zijn we met de auto naa rmijn huis gereden, daar hebben we lekker gedronken engegeten.. na.. toen was het voo rje het wist alweer half 10. Dus mijn paps en mams wilde toch maar naar huis na zoon lange dag, prima.. zij zijn de deur uit zit ik lekker rustig achter mijn computer.. hoor ik ineens debbie naar mij gillen.. IS DE AUTO WEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dus.. ik helemaal in paniek.. hoe krijg je het voor elkaar om een auto te lenen en hem BINNEN 1 dag kwijt te raken!!!!!!!:O:O:O:O ik stond helemaal te shaken en het was echt niet leuk! mama was overigens zo moe dat ze zich eigenlijk niks meer kon bedenken.. uiteindelijk wij aan wat spanjaarden vragen hoe dat nou in zn werk gaat met politie etc.. blijkt er een stikker op de grond geplakt te zijn, waar onze auto naartoe gebracht is.. Bleken wij (wisten wij veel) op een plek te staan zodat de bus er niet langskon..(moeilijk uit te leggen maar het was een erg logische parkeerplek en voor ONS niet duidelijk genoeg aangegeven..) Dus.. wij met een taxi naar de ´garage´ en de auto maar opgehaald voor een flinke boete.. dus nu hebben ze hun auto weer terug! en hun vakantie is een stuk duurder geworden! haha.. HOE VERZIN JE HET!.. het liefst zou ik gister helemaal opnieuw doen, maar dan alles goed:P

Dit was mijn laatste avondtuur.. Morgen laat ik mijn ouders de school zien en jullie horen snel weer van me!

kusjes
Janna!!

  • 06 Oktober 2010 - 10:44

    Isabel:

    wauw.. lekker is dat.. dat werd opeens een dure vakantie! Heel veel plezier samen! Spreek je snel:D Kus

  • 06 Oktober 2010 - 10:50

    Sanne:

    hahah lekker begin voor ze. Maartje en ik hebben ook tickets geboekt. We komen donderdag de 21ste in de avond aan. Dat was het beste. Tot snel!

  • 06 Oktober 2010 - 11:49

    Marja:

    Jeetje, wat een verhaal,whahahahahaha....
    sorry maar ik zit hier echt te schateren en m'n collega's verklaren me nu geheel en al voor gek daar ik vanmorgen nog een soort van driftaanvalletje had.....hi....Gossi,wat een aankomst....geniet van je ouders meisie en doe ze de groetjes van mij!!! x Mar

  • 07 Oktober 2010 - 06:02

    Minke:

    Ha Janna!!
    Nou, je beleeft ten minste wel wat (laten we het maar positief bekijken...). We (ja, Wibert ook) lezen altijd heel trouw je reisverlagen en zijn blij dat je het daar zo naar je zin hebt. Wiibert is allemaal Wii-spelletjes aan het inkopen (Sinterklaas in aantocht) en vermaakt zich met zijn nieuwe aanwinsten weer hele avonden achter de tv. Eline verzamelt nu het herfst is allemaal "eikelbomen" (oftewel eikels). Mathis wordt ook al (on)handig met zijn handjes. Hij trekt af en toe de speen uit zijn mond en gaat dan huilen met zijn speen in de hand. En ik ben nu voor de vierde week weer aan het werk. Heel veel plezier daar nog en wanneer kom je weer terug? Je komt toch wel weer terug??

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Barcelona

Een geweldige stage in Barcelona op de American School of Barcelona!

Recente Reisverslagen:

24 December 2010

24 december

19 December 2010

WE GAAAN!

16 December 2010

16-12-2010

29 November 2010

Maandag 29 oktober

12 November 2010

12 November 2010
Janna

Actief sinds 26 Aug. 2010
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 13152

Voorgaande reizen:

28 Mei 2016 - 03 Juni 2016

Portugal

15 Juni 2013 - 29 Augustus 2013

Amerika

25 Augustus 2010 - 19 December 2010

Barcelona

Landen bezocht: