24 december - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Janna Groot - WaarBenJij.nu 24 december - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Janna Groot - WaarBenJij.nu

24 december

Door: kleinereus

Blijf op de hoogte en volg Janna

24 December 2010 | Spanje, Barcelona

Het is al een paar dagen verder.. maar 19 december is mijn vliegtuig de lucht in gegaan. Ik ben om 18.55 geland op schiphol in WinterWonderLand!
Het was echt shocking om te zien dat we die middag nog zonder jas in het jaja.. brandende zonnetje hebben gezeten! En het zag er VOLLEDIG wit uit in amsterdam!
Aangekomen in winterwonderland kwamen onze koffers iets te snel! Lisa, Debbie en ik hadden afgesproken om gedag te zeggen bij het ophalen van de bagage.. Wat krijg je.. ONZE KOFFERS WAREN DE EERSTE 4 KOFFERS VAN DE HELE BAND!!!!!!!!! Dus dat wilde zeggen.. Heeeeeeel snel afscheid nemen! En dat was wel jammer.. We hebben elkaar een hele dikke knuffel gegeven en we liepen door de schuifdeuren! Op naar de familie en naar de oude wereld! Terug op aarde.

Mijn ouders en mijn zussen waren er! Super gezellig. En.. Wibert kwam ook nog! Wij zijn richting de Starbucks gegaan en onderweg kwam ik Wibert tegen! Ik rende op hem af en knuffelde hem helemaal plat! haha Vervolgens zijn we met zijn 6en lekker een bakje koffie gaan drinken en op weg naar huis!

Nu eenmaal een paar dagen thuis te zitten.. Het is erg vreemd weer hier te zijn.. Je hebt andere vrienden om je heen, en er is me toch echt iets TE veel nederlands! Ik wordt helemaal gelukkig als ik engels hoor in de tram opweg naar de stad! Wat is nederlands toch eigenlijk een lelijke taal:P haha

Mijn avontuur zit er weer op! Van het idee kan ik nog steeds een traantje laten.. Maar het is ook wel mooi. Weer even terug te zijn. En er is niks beters dan zoon ontzettend mooie Herinnering!
Ik zal dit nooit vergeten!

Liefs

• 24 December 2010 - 19:36

Marjolijn:

En zo hoort het, veel plezier en geluk met je volgende hoofdstuk.
    KUS

• 02 Januari 2011 - 13:12

Debbie:

En nu zijn we alweer 2 weken in NL.. Wat een top tijd hebben we toch gehad in Barcelona!