24 december - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Janna Groot - WaarBenJij.nu 24 december - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Janna Groot - WaarBenJij.nu

24 december

Door: kleinereus

Blijf op de hoogte en volg Janna

24 December 2010 | Spanje, Barcelona

Het is al een paar dagen verder.. maar 19 december is mijn vliegtuig de lucht in gegaan. Ik ben om 18.55 geland op schiphol in WinterWonderLand!
Het was echt shocking om te zien dat we die middag nog zonder jas in het jaja.. brandende zonnetje hebben gezeten! En het zag er VOLLEDIG wit uit in amsterdam!
Aangekomen in winterwonderland kwamen onze koffers iets te snel! Lisa, Debbie en ik hadden afgesproken om gedag te zeggen bij het ophalen van de bagage.. Wat krijg je.. ONZE KOFFERS WAREN DE EERSTE 4 KOFFERS VAN DE HELE BAND!!!!!!!!! Dus dat wilde zeggen.. Heeeeeeel snel afscheid nemen! En dat was wel jammer.. We hebben elkaar een hele dikke knuffel gegeven en we liepen door de schuifdeuren! Op naar de familie en naar de oude wereld! Terug op aarde.

Mijn ouders en mijn zussen waren er! Super gezellig. En.. Wibert kwam ook nog! Wij zijn richting de Starbucks gegaan en onderweg kwam ik Wibert tegen! Ik rende op hem af en knuffelde hem helemaal plat! haha Vervolgens zijn we met zijn 6en lekker een bakje koffie gaan drinken en op weg naar huis!

Nu eenmaal een paar dagen thuis te zitten.. Het is erg vreemd weer hier te zijn.. Je hebt andere vrienden om je heen, en er is me toch echt iets TE veel nederlands! Ik wordt helemaal gelukkig als ik engels hoor in de tram opweg naar de stad! Wat is nederlands toch eigenlijk een lelijke taal:P haha

Mijn avontuur zit er weer op! Van het idee kan ik nog steeds een traantje laten.. Maar het is ook wel mooi. Weer even terug te zijn. En er is niks beters dan zoon ontzettend mooie Herinnering!
Ik zal dit nooit vergeten!

Liefs

  • 24 December 2010 - 19:36

    Marjolijn:

    En zo hoort het, veel plezier en geluk met je volgende hoofdstuk.
    KUS

  • 02 Januari 2011 - 13:12

    Debbie:

    En nu zijn we alweer 2 weken in NL.. Wat een top tijd hebben we toch gehad in Barcelona!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Barcelona

Een geweldige stage in Barcelona op de American School of Barcelona!

Recente Reisverslagen:

24 December 2010

24 december

19 December 2010

WE GAAAN!

16 December 2010

16-12-2010

29 November 2010

Maandag 29 oktober

12 November 2010

12 November 2010
Janna

Actief sinds 26 Aug. 2010
Verslag gelezen: 246
Totaal aantal bezoekers 13160

Voorgaande reizen:

28 Mei 2016 - 03 Juni 2016

Portugal

15 Juni 2013 - 29 Augustus 2013

Amerika

25 Augustus 2010 - 19 December 2010

Barcelona

Landen bezocht: