Maandag 29 oktober - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Janna Groot - WaarBenJij.nu Maandag 29 oktober - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Janna Groot - WaarBenJij.nu

Maandag 29 oktober

Door: kleinereus

Blijf op de hoogte en volg Janna

29 November 2010 | Spanje, Barcelona

Hallo allemaal!

Ik heb net weer bezoek gehad! Van mijn beste vriendinnetje!!
Het was echt super gezellig met isabel! Ze is woensdag nacht aangekomen met een vreselijke vertraging waardoor we bijna de laatste bus richting huis hadden!!!!.. maar we hebben het gered! toen hebben we donderdag de hele dag gezocht naar een dansschool om te kijken of ze daar kon dansen.. en dat heeft ze uiteindelijk ook gedaan die dag. Dansen voor school. dus we hebben nog best veel gezien! Vrijdag hebben we de sagrada familia bezocht van binnen.. HET IS PRACHTIG! ik was er met mijn moeder in februari en toen lag er nog geen vloer.. en binnen stond ALLES in de steigers(niet overdreven!!!) toen ik er vrijdag met Isabel was, er lag een prachtige vloer, zelfs de pilaren waren mooier, ze waren met marmer bedekt en er kunnen zelfs diensten gehouden worden enzo. Het was echt zoo mooi! Wat ze allemaal wel niet kunnen doen in die 9 maanden! Echt heel gaaf! daarna zijn we naar Parc guell geweest en daar hebben we wat gegeten. We zijn er niet super lang geweest want ook hier is het KOUD! maar een paar graadjes warmer dan bij jullie kan ik met trots zeggen!:) Na het bezoek naar parcguell zijn we weer terug gegaan naar de sagrada familia, daar was een dienst en konden we een kaarsje branden. Mijn kaarsjes gingen naar mijn opa, en naar Hans! Dat was fijn om even te doen. :)
Vervolgens gingen we nog samen uiteten. en uit!! Zaterdag zijn we naar de stad geweest en hebben er een beetje geshopt! Bij de happy pills! En kleertjes enzow.. Was super gezellig! Daarna naar the magic fountain of montjuic! Want die doet het weeeer! prachtige show! Toen zijn Isabel martijn en ik naar mijn huis gegaan en was de PARTY VAN LISAAAA!!
Met lisa der feestje gingen we bowlen met een klein groepje! Was echt super gaaf! En ik heb mezelf toch wel beter zien bowlen! Maarja.. iedereen heeft zo zn slechtere momenten;) hahaha daarna zijn we met de hele groep uitgegaan! Echt een TOP avond was het! Het was super gezellig! en die nacht lekker doorhalen want Isabel moest haar vliegtuig om 7 uur in de ochtend weer terug naar huis. Zondag dus lekker een SLAAAAAAAPDAG! heerlijk! hahaha
en.. nu nog echt maar 3 weken te gaan.. De tijd gaat veelste snel.. We hebben hier al deze week ongeveer al het afscheid met onze vrienden.. vanavond FCB-realmadrid kijken in Bar Amsterdam.. Donderdag uiteten met de hele groep.. En daarna zijn 4 van de 9 weg. en dat scheelt echt een hooooop! dus heb daarna veel minder mensen om mee om te gaan en onze laatste twee weken worden dus bikkelen met zn 3en en er het leukste van maken!

Ik wil aan de ene kant wel naar huis.. Aan de andere kant ben ik hier echt nog lang niet klaar. Ik heb het hier echt naar mijn zin.. Zoals nu.. de wedstrijd begint over een uur.. en onze straat staat HELEMAAL vol! schreeuwende mensen.. file voor de deur.. echt helemaal geweldig.. Dat krijg je als je naast zoon groot voetbalstadion woont met zoon grote wedstrijd!
Dat zijn dingen die ik echt wel ga missen!

Dikke kus
En wie weet tot over 3 weken(zal daarvoor nog wel even van me laten horen!)

  • 29 November 2010 - 18:53

    Marjolijn:

    Hoi Janna, ik zou zo naar je toe willen vliegen.
    Dit keer echter niet voor jou, maaaaaaar de Sagrada Familia.
    Ik ben echt jaloers op je dat je hem zo mooi gezien hebt.
    En heel goed van de kaarsjes.
    KUS

  • 29 November 2010 - 19:42

    Inderdaad, Dat Zijn :

    dingen die je echt wel gaat missen.

    Sommige dingen moet je één keer in het leven gedaan hebben. Je bent lekker op weg!

  • 29 November 2010 - 21:17

    Isabel:

    Heb echt genoten van die paar dagen! Eigenlijk veelste kort maar we hebben er echt zo veel mogelijk uitgehaald! & dat is zeker gelukt!:D Vond t echt een super ervaring! Zie je snel! X

  • 29 November 2010 - 22:13

    Marco:

    Haha, het heeft hier vandaag zelfs al gesneeuwd! Tuin ziet er wel heel mooi uit hoor, maar dat wordt voorlopig wel lopen in plaats van fietsen... :P

  • 30 November 2010 - 06:56

    Minke:

    Waar was je...? Nu moest ik dit jaar zelf het schoentje voor Super de Boer voor Eline in elkaar knutselen. GRRRrrrr....!!!

  • 30 November 2010 - 08:37

    Janna:

    haha! Minke, sorry! Ik was in Barcelona een voetbal wedstrijd aan het kijken. Volgend jaar komt er weer een schoentje waar Janna aan mee heeft geholpen!

    xx

  • 30 November 2010 - 20:50

    Rina Kerkhof:

    Zo te horen heb je het goed naar je zin, maar wel druk om iedereen die langs komt, alles te laten zien.
    Ik dacht dat je elke dag druk op school bezig was, maar dat is dus niet zo.
    Geniet er nog maar even lekker van, want voor je het weet moet je alweer naar huis.
    Heel gezellig om te lezen hoe het jou daar vergaat.
    Liefs,
    Rina

  • 30 November 2010 - 21:02

    Janna:

    ik ben ook hard aan het werk! alleen we zijn iedere week 4 dagen vrij.. dus dan heb je even rust afleiding en een beetje vakantie.. word een zwaar begin als ik dan weer iedere dag aan de bak moet in januari..

    xx

  • 07 December 2010 - 21:12

    Hedwig:

    Hoi lieve Nicht schiet op he nog veel plezier met het 'eindje' kus van ons Hedwig

  • 07 December 2010 - 21:14

    Janna:

    Het is echt te snel gegaan!! Ik wil nog niet naar huis.. Eigenlijk wel maar echt niet! Ik heb vandaag 3 vrienden uitgezwaaid.. en het zit er nu ECHT aan te komen! nog 12 dagen.. En dan ben ik weer in het ijskoude kikkerlandje!!!!

    Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Barcelona

Een geweldige stage in Barcelona op de American School of Barcelona!

Recente Reisverslagen:

24 December 2010

24 december

19 December 2010

WE GAAAN!

16 December 2010

16-12-2010

29 November 2010

Maandag 29 oktober

12 November 2010

12 November 2010
Janna

Actief sinds 26 Aug. 2010
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 13165

Voorgaande reizen:

28 Mei 2016 - 03 Juni 2016

Portugal

15 Juni 2013 - 29 Augustus 2013

Amerika

25 Augustus 2010 - 19 December 2010

Barcelona

Landen bezocht: