Zaterdag 16 oktober - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Janna Groot - WaarBenJij.nu Zaterdag 16 oktober - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Janna Groot - WaarBenJij.nu

Zaterdag 16 oktober

Door: kleinereus

Blijf op de hoogte en volg Janna

16 Oktober 2010 | Spanje, Barcelona

Mag het nou eens een keer afgelopen zijn?

Vandaag precies een week geleden(eigenlijk vannacht rond 1 uur pas.. maar ik vind vandaag ook goed) heeft Lisa een allergische reactie gehad! Ze is allergiesch voor nootjes(alle soorten maten en kleuren..) en dit keer zat het in de WIJN.. hoe verzinnen ze het.. waaaarom zou je nootjes in een WIJN stoppen? Affijn.. Ik heb haar een Epipen gegeven! (ik kan prikjes geven!!) en het was echt een heel enge ervaring! Het was ook erg moeilijk om eroverheen te komen. Lisa heeft in totaal 14 uur in het ziekenhuis gelegen, en die nacht heb ik maximaal 4 uur geslapen. Heen en weer naar het ziekenhuis... Het gaat nu weer helemaal goed met lisa. Ze is gister weer helemaal los gegaan met uitgaan en kan weer PRACHTIG zingen! Dus ik ben helemaal tevreden! Ik heb flink een paar dagen met deze ervaring geworsteld, heb woensdag ook een halve dag gedraait(maandag en dinsdag waren feestdagen dus toen waren we vrij)maar nu gaat het weer goed en is het zowat uit mijn hoofd vervaagd(de nare ervaring dan!! dus geen Trauma lisa:D)

Vannacht zijn we uitgeweest met een hele leuke groep. Wilde ik wat drinken halen.. BEN IK MIJN 20 EURO KWIJT.. Nu ben ik er dus echt even klaar mee! vanaf nu overkomt mij niks meer! Het is genoeg geweest! Wat ik ook verkeerd gedaan mocht hebben, god heeft me gestraft en nu is het GENOEG!

Dus.. vandaag lekker uitgeslapen! lekker ontbijtje gegeten fijn gedoucht, en ik begin vanaf nu dus ECHT met een schijne lei!

Ik heb het nog steeds super naar mijn zin! Ik heb meer dan leuke mensen om mij heen en ik wil nog lang niet naar huis! Ik vermaak me prima, ik kan niet zeggen dat ik me echt heb verveeld!!! Donderdag komen Sanne en Maartje dus dan heb ik WEER gezellig bezoek!!:D:D Ik heb er heeeeel veel zin in!!:D(KOM MAAR SNEL!)

Heel veel liefs!
Kus

  • 16 Oktober 2010 - 16:39

    Ilse:

    Hey Janna,
    Ik zit nu al een tijdje je verhalen te volgen en ik moet zeggen...geen mail hetzelfde;-)...of toch wel...hahaha...je maakt wel wat mee in een korte tijd!!! Gelukkig loopt alles (redelijk) goed af!!! Helemaal super dat je lekker in Spanje zit en dan in zo'n geweldige stad! Geniet er nog even lekker van (naast het werken dan), volgens mij lukt dat aardig!!!
    Dikke kus,
    Ilse

  • 19 Oktober 2010 - 10:05

    Danielle:

    Heej Janna,
    Zag op de hyves van Rianna deze link staan, dus even alles bijlezen. Wat ben ik jaloers als ik al je verhalen lees! Veel plezier nog!! :D

    xxx

  • 23 Oktober 2010 - 10:18

    Rynke:

    Wat een avonturen allemaal he!!!
    Helemaal leuk!!
    Geniet!! -xx-

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Barcelona

Een geweldige stage in Barcelona op de American School of Barcelona!

Recente Reisverslagen:

24 December 2010

24 december

19 December 2010

WE GAAAN!

16 December 2010

16-12-2010

29 November 2010

Maandag 29 oktober

12 November 2010

12 November 2010
Janna

Actief sinds 26 Aug. 2010
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 13154

Voorgaande reizen:

28 Mei 2016 - 03 Juni 2016

Portugal

15 Juni 2013 - 29 Augustus 2013

Amerika

25 Augustus 2010 - 19 December 2010

Barcelona

Landen bezocht: