Donderdag 7 oktober - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Janna Groot - WaarBenJij.nu Donderdag 7 oktober - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Janna Groot - WaarBenJij.nu

Donderdag 7 oktober

Door: kleinereus

Blijf op de hoogte en volg Janna

08 Oktober 2010 | Spanje, Barcelona

Wauw.. Het is echt zooo leuk als je ouders je komen opzoeken!

Vandaag was ik met hen bij het picasso museum..mams en ik wachtte buiten.. Begint er iemand tegen ons te praten.. die man is weg, zegt ineens een andere man.. je tas.. mijn moeder zegt, ik heb mijn tas nog hoor.. maar ik kijk naar links, TAS WEG.. gister auto, vandaag mijn tas.. kan het nog beter? telefoon, huissleutels, sleutels van stage metro abonoment(ruim 70 euro) mijn adidas vest en een zonnebril ben ik voorlopig KWIJT en krijg ik zeer waarschijnlijk niet meer terug..
Lekker he!.. ohja.. mijn tas is overigens ook weg..

Echt leuk die spanjaarden.. Maar ik heb gehoord dat het in nederland ook niet helemaal goed gaat met Wilders aan de macht.. wat een gedoe.. moet ik nou wel of niet naar huis komen?.. hier wordt je aan alle kanten berooft, en daar mag je niks meer.

Ondanks dat ik alleen nog maar pech heb gehad met mijn ouders, zijn ze vandaag wel bij mij op school geweest en heb ik echt een heel leuke dag gehad! We zijn Johan en Anja nog tegen gekomen (onze buren in nederland) Daar hebben we gezellig wat mee gedronken(nog even naar mijn tas gezocht...............) en we zijn met zijn allen uiteten geweest. Ook zijn we daarna naar MIRABLAU geweest. Dat was eigenlijk de verrassing voor dinsdag (hun aankomstdag) Maar dat werd gewoon teveel. Een prachtig cafe met UITZICHT over heel barcelona.. SUPER mooi! echt helemaal geweldig. Echt een kadootje. Ik heb dit gehoord van mijn stagebegeleidster.. dat we daarheen moesten. Echt prachtig. En daarna ben ik naar huisgebracht en ging ik nog even deze blog schrijven.

Nou.. ik hoop dat er vanaf morgen niks meer gebeurt en dat het weer een normaal leven wordt hier in barcelona! Moet morgen wel nog even naar het politiebureau om aangiften te doen en bij mijn huisverstiging mijn sleutels regelen.. Dan moet het enigzins weer te overleven zijn!

Tot de volgende blog!!

Janna

  • 08 Oktober 2010 - 11:01

    Maartje:

    jeetje wat naar allemaal!! nog beter opletten dus... ik heb vandaag gedemonstreerd tegen de bezuinigingen op kunst en cultuur.
    dus wilders pakken we gewoon aan. hoop dat snel alles weer op orde is.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Barcelona

Een geweldige stage in Barcelona op de American School of Barcelona!

Recente Reisverslagen:

24 December 2010

24 december

19 December 2010

WE GAAAN!

16 December 2010

16-12-2010

29 November 2010

Maandag 29 oktober

12 November 2010

12 November 2010
Janna

Actief sinds 26 Aug. 2010
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 13152

Voorgaande reizen:

28 Mei 2016 - 03 Juni 2016

Portugal

15 Juni 2013 - 29 Augustus 2013

Amerika

25 Augustus 2010 - 19 December 2010

Barcelona

Landen bezocht: