Vrijdag 27 augustus - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Janna Groot - WaarBenJij.nu Vrijdag 27 augustus - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Janna Groot - WaarBenJij.nu

Vrijdag 27 augustus

Door: kleinereus

Blijf op de hoogte en volg Janna

27 Augustus 2010 | Spanje, Barcelona

Vandaag was onze tweede dag op school. De mensen zijn nog steeeds heel aardig! haha..

vandaag hebben we alle gangen een beetje moeten versieren voorals de kinderen morgen komen.. het was niet een super boeiunde dag.. maar wel oke. VEEEEEEL TE HEET alleen... is bijna niet te doen! en dan hadden we maar 1 flesje water mee.. morgen veeeel meer dus!

Om 6 uur hebben wij een boottocht gemaakt op een katamaran? zoiets.. eerst dacht ik ach.. een boot waar 80 mensen op kunnen dar moet wel lukken! MAAR HET WAS ENG!!!! ik was echt een scheiterd daaro! het begin ging goed.. daar tussenin.. HOOOOOGE golven boot ging op en neer echt DOOOOD eng.. ofzo:P hahaha maar uiteindelijk was het ook super leuk..(klein beetje misselijk maar dat ging allemaal goed!)

ik heb al mn kleurtje gekregen.. maar iedereen weet hoe snel ik bruin word dus je kunt me nog niet bruin noemen:P

Het was vandaag weer een heeeeeerlijke dag!

overigens nog een naakte man over straat zien lopen.. en die deed alsof er niks aan de hand was! hij liep er precies zo bij als iemand die wel kleren aan had.. en de politie had hem niet eens aangesproken!(die ongeveer 10 meter van hem af stond..)

morgen UITSLAPENN!!!! (mijn eerste uitslaap dag..) hoop dat het lkut met dit warme weer.. ik wordt zowat mijn bed uitgezweet..

er werd mij gevraagd foto's te uploaden.. ik zal mijn best doen! maar de mevrouw die mij internet heeft gegeven zei dat foto's films en beeld dingen mijn internet trager maken! dus ik weet niet of het heel veel foto's worden...

Liefs,
Janna

  • 27 Augustus 2010 - 21:33

    Lodewijk:

    Zo blijven we lekker opod ehoogte; wij gaan ons voorbereiden op de Cup!

    Ik een een filmpje doorgestuurd: "laughing quadrupel babies" - als het niet werkt moet je dat maar even via YouTube opzoeken. Echt Leuk!

    We horen wel weer van je!

    Groetjes

  • 27 Augustus 2010 - 22:20

    Wibert:

    Zoek de verschillen: 'Ik op de boot' en 'achter op de boot'
    =)

  • 27 Augustus 2010 - 23:22

    Marjolijn:

    Hoi lief,
    Je gaat toch niet zeuren over het weer he?
    Hier regent het alleen maar.

    Welke dagen moet je op je stageschool werken?

    Geniet van je weekend.
    Verken je omgeving, het moet een beetje je thuis worden.
    En heel leuk dat we zo mee kunnen genieten.
    Is Marja al weer naar huis?
    Kus....punt

  • 28 Augustus 2010 - 09:57

    Rina:

    Gezellig Janna,zo op de hoogte te blijven van je verblijf aldaar.Je hebt het wel naar je zin zo te horen. succes

  • 28 Augustus 2010 - 14:17

    Hannie:

    Hoi Janna,
    Hartstikke leuk om dit allemaal even te lezen en te bekijken!
    Janna: Geniet ervan en liefs van Hans en Hannie

  • 28 Augustus 2010 - 17:11

    Janna De Groot:

    Hans en hannie,

    Heel erg veel plezier vanavond!
    Eetsmakelijk!

    En ik heb het hier zeker naar mijn zin!

    Janna

  • 28 Augustus 2010 - 21:28

    Maartje:

    ik zie er een! ik zie er een!... oh nee toch niet waarom upload je twee de zelfde foto's slimpie:P als je internet slomer word van foto's:P

    ben blij dat het zo leuk is daar. en over het logeren daar komen we nog wel uit. ik denk ook niet dat sanne en ik het erg vinden vroeg uit bed te moeten als we in barcelona zitten!! dan willen we toch veel zien!

    kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Barcelona

Een geweldige stage in Barcelona op de American School of Barcelona!

Recente Reisverslagen:

24 December 2010

24 december

19 December 2010

WE GAAAN!

16 December 2010

16-12-2010

29 November 2010

Maandag 29 oktober

12 November 2010

12 November 2010
Janna

Actief sinds 26 Aug. 2010
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 13165

Voorgaande reizen:

28 Mei 2016 - 03 Juni 2016

Portugal

15 Juni 2013 - 29 Augustus 2013

Amerika

25 Augustus 2010 - 19 December 2010

Barcelona

Landen bezocht: