Donderdag 26 Augustus - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Janna Groot - WaarBenJij.nu Donderdag 26 Augustus - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Janna Groot - WaarBenJij.nu

Donderdag 26 Augustus

Door: kleinereus

Blijf op de hoogte en volg Janna

27 Augustus 2010 | Spanje, Barcelona

Na de wat minder verlopen reis..

Mijn bagage was niet 100% correct dus daar moest eerst heel lang mee geknoeid worden. Vervolgens moest er een tas nog bij 'odd luggage' en dat alles verliep niet geheel soepel zullen we maar zeggen! (in het vliegtuig ging alles prima.. en ik kreeg zelfs de groetjes van Patti via een stuardes! super leuk pat haha!) Doordat mijn bagage via een andere 'route' ons vliegtuig in zou gaan, duurde het in Barcelona ook langer om mijn tas terug te krijgen. Uiteindelijk was alles prima!

Wij op naar de bus die ons naar het centrum brengt.. (de tassen worden ondertussen wel erg zwaar..)

Wij uitstappen moeten we nog een kwartier lopen.. met die tassen.. zonder wieltjes? Dat was echt NIET fijn(zeer zacht uitgedrukt..en stiekem maak ik me nu al zorgen over mijn bagage op de terugweg!) komen we aan bij het bureau waar we de sleutel zouden krijgen voor ons apartement. Eindelijk rust! .. klaar en geregeld.. met de taxi naar ons apartement. Super mooie ingang! dus de eerste indruk was perfect! vervolgens in de woning. Alles ziet er netjes en knus uit! de kamers zijn inmiddels prima en lekker naar behoren ingericht! foto's hangen helemaal top!

Na een beetje thuis gekomen te zijn, zijn we naar een groot winkelcentrum verderop gegaan (10 min lopen ofzo..) daar hebben we internet gekocht.. ofzo.. en later gingen we boodschappen doen.. dit alles bracht ons met etenstijd op een tijd van 8 uur savonds.. bekaf na zoon reis van 3 uur in de ochtend al op zijn..) dus wij maar slapen..

vandaag zijn we vroeg opgestaan om naar onze school/stage te gaan. we werden om half 9 verwacht alleen het ov werkte niet echt mee! anderhalf uur hebben we er uiteindelijk over gedaan.. komen we in de laatste bus een vriendelijke mevrouw tegen die ook op die school werkt! en die heeft ons precies uitgelegd hoe het sneller en makkelijker kan! heel fijn dus!

De school is super! Meeeer dan leuke mensen daar!! Je wordt super goed ontvangen iedereen is geintereseerd en alles is echt super daar! (Debbie en ik vonden het eten alleen niks! en Lisa heeft niks gegeten vanwege haad pinda alergie waar ze nog niet een poging voor durfde te wagen.)

voor morgen zijn we uitgenodigd om mee te doen met een bbq en daarna een boottocht voor alle nieuwe docenten(daar draait overigens deze week om op school.)

Kortom morgen weer een zeer lange dag!

Jullie horen snel van me en mail gerust!

Liefs,

08028 Barcelona
Spanje

• 27 Augustus 2010 - 06:43

Lodewijk:

Wat leuk! Deze "Waarbenjijnu". Blij dat alles goed gegaan is; wat een ellende, dat reizen.

Maar dan: dat huis, die school, die mensen! Helemaal te gek!

En eten ... dat is altijd al een probleem geweest, toch. Daar weet je zo lagzamerand wel mee om te gaan!

Blijf genieten en houd de vermoeidheid onder controle!

Kus

• 27 Augustus 2010 - 08:31

Wibert:

Super dat het gelukt is je long board mee te krijgen! Misschien kun je die wieltjes nog gebruiken voor onder je tas op de terugweg??

Have fun!!

• 27 Augustus 2010 - 09:27

Sanne:

Heee, wat leuk om zo wat van je te lezen. Blij dat alles is goed gegaan. Zet je ook foto's op de site? Ben benieuwd. Onze kast hangt eindelijk... drie dagen over gedaan. Het begint steeds meer een huis te worden. Super dat je alles zo leuk vindt. Ben daar heel blij mee.

Dikke kus, Sanne

• 27 Augustus 2010 - 12:20

Remco:

Hi Janna,

Veel plezier in Barcelona!

Adios,

Remco

• 27 Augustus 2010 - 12:24

Maartje:

Hej super leuk zo'n dagboek!
    wil alles weten.

leuk dat die school en je huisje zo bevalt.

veel plezier deze week!

en geniet ervan
    kus

• 30 Augustus 2010 - 21:23

Marco:

Hey Janna! Wat leuk zo'n online reisverslag dagboek.. ding ^-^

Veel plezier in Barcelona en misschien kom ik je wel opzoeken als ik tegen de tijd dat je terug bent mijn rijbewijs gehaald heb, haha.