week 7 en 8 - Reisverslag uit Equinunk, Verenigde Staten van Janna Groot - WaarBenJij.nu week 7 en 8 - Reisverslag uit Equinunk, Verenigde Staten van Janna Groot - WaarBenJij.nu

week 7 en 8

Door: Janna

Blijf op de hoogte en volg Janna

06 Augustus 2013 | Verenigde Staten, Equinunk

Daar ben ik weer!!

Vandaag vanaf mijn telefoon! Helaas is mijn laptop vandaag overleden dus heb ik geen andere manier meer!

Vorige week woensdag is Kim, mijn softbalcoach/begeleidster vertrokken omdat zij deze week weer moest beginnen met werken. Ze werkt in de bieb bij haar op school en moet de nieuwe docenten inwerken. Dat betekende dat ik vorige week donderdag en vrijdag de lessen heb gegeven. Ik heb wel vaker lessen gegeven! Maar nu zonder haar toezicht. En ik moet zeggen.. stiekem gingen ze beter dan ooit. De kinderen luisterden goed en ze deden allemaal leuk mee! Dat maakt het zoveel makkelijker:) ik had Megan een andere counselor naast me maar toch voelde het alsof ik het alleen deed:)
Woensdag toen Kim wegging hadden wij tripday. Wij zijn met de Sophmores naar Carousel Park geweest. Dat was een heel klein park met 2 waterglijbanen, botsbootjes, minigolf en wat arcade spelletjes. Het was eindelijk een erg rustig dagje! Heel fijn! Dinsdag hadden we onze laatste vrije dag! Dat was zo vreemd dat je al kan zeggen een laatste vrije dag! De tijd gaat dan ineens heel snel. Dinsdag hebben sarah, kylah, monica, cath en ik een auto gehuurd om een roadtrip naar Ithica te maken! Het was een erg gezellige dag en vooral de nacht was erg avontuurlijk! We hebben de auto optijd terug gebracht, maar helaas was er niemand die ons terug kon brengen... Dus wij zijn gaan lopen.. wij dachten 4 mile dat kunnen wij wel! Echter was het toch wel erg ver en erg donker zo met zn 5en langs een autoweg!! Wij bellen naar de taximaatschappij, niks.. nog een keer, niks. We wisten niet meer zo goed wat wij moesten doen en uiteindelijk zijn we maar gaan wachten en bleken kylah en monica kwijt te zijn. Leuk he! Uiteindelijk hadden we de taxi te pakken gekregen en zaten kylah en monica in de taxi! Alles was goed en we waren nog optijd terug ook! Maar oh oh wat een spanning:)

4 augustus is color war begonnen! Dat is hier een heel groot event! Alle campers en counselors zijn verdeeld over grijs en blauw en moeten het tegen elkaar opnemen in verschillende sporten en spellen. Iedereen is super fanatiek en bloedserieus! Ik had dat niet verwacht. Het is echt heel belangrijk voor iedereen hier! Het is een spannende race wamt de score tussen blauw en grijs ligt erg dicht bij elkaar! Morgen de laatste dag en dan gaan we zien wie er beter is: Blue or Grey!
Woensdag avond zijn alle counselors vrij en dat schijnt een heel groot feest te worden! Maar ook een test voor onze baas want als je hebt gedronken word je ontslagen en is al je werk voor niks! Heel sneaky! Gelukkig drink ik niet dus maak ik mij geen zorgen!
Na woensdag beginnen we met inpakken! Aangezien de kleintjes dat niet kunnen gaan zij donderdagmiddag bowlen en vrijdag een film kijken zodat wij hun spullen in kunnen pakken! En daarna is het alweer voorbij!
Het ging heel snel, maar het duurde ook wel heel lang! Ik verheug me erg op de 2.5 week reizen na het kamp en kan ook niet wachten om weer thuis te zijn! Heel veel dubbele gevoelens!!!

Ik moet weer aan het werk! Jullie horen weer van mij!
Dikke kus en knuffel!

  • 08 Augustus 2013 - 00:04

    Wibert:

    Geen tablet gewonnen helaas. We kregen eindelijk de Napoleons van Topak. (Je weet nog wel misschien, van het invullen van de vragenlijst.) Ik zal er een paar voor je bewaren voor als je terug bent.
    :b

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janna

Actief sinds 26 Aug. 2010
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 13133

Voorgaande reizen:

28 Mei 2016 - 03 Juni 2016

Portugal

15 Juni 2013 - 29 Augustus 2013

Amerika

25 Augustus 2010 - 19 December 2010

Barcelona

Landen bezocht: